Real Madrid
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 22:30 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

اگر رئال مادريد روز جمعه قهرمان کوپا‌دل‌ري شود، ايکر کاسياس هفتمين قهرماني خود را جشن مي‌گيرد. وي از زماني که کاپيتان رئال مادريد و تيم ملي اسپانيا شد؛ 3 قهرماني با سفيدپوشان و 3 قهرماني با قرمزپوشان به دست آورده؛ اين بار از روي نيمکت تماشاگر خواهد بود؛ چيزي که تاکنون در دوران کاپيتاني‌اش شنيده نشده است.

به گزارش فارس، کاسياس اولين جام قهرماني خود را در با تيم ملي کشورش در يورو 2008 در وين و پس از آن در جام‌جهاني 2010 به دست آورد. وي خيلي زود پس از اين همراه با رئال مادريد جام‌هايي کسب کرد. پس از اينکه رائول در تابستان 2010 به شالکه رفت، بازوبند کاپيتاني به ايکر رسيد. رئال در زمان سرمربيگري مورينيو قهرمان کوپا‌دل‌ري در والنسيا شد و کاسياس در بيستم آوريل 2011 جام قهرماني را بالاي سر برد.

کاسياس در سال 2012 قهرماني در ليگي تاريخي را جشن گرفت: ارتش سفيد اين پيروزي را در سن مامس جشن گرفت؛ هرچند او تا هفته بعد از آن نتوانست جام را بالا ببرد.

دروازه‌بان رئال مادريد در سال 2012 ششمين قهرماني خود را به عنوان کاپيتان زماني جشن گرفت که چند ماه بعد از به دست آوردن سوپرجام با شکست بارسلونا در برنابئو جام اروپا را در کي‌يف براي دومين بار با تيم ملي کشورش به دست آورد.

اگر کاسياس در اين ديدار نيمکت‌نشين باشد، يک بازيکن ديگر مثل سرخيو راموس در صورت پيروزي رئال بر اتلتيکو مادريد جام را بالاي سر مي‌برد اما اين موضوع چندان مهمي نيست. حتي اگر کاسياس در ليست نباشد، مي‌تواند به عنوان يک کاپيتان عمل کند؛ مثل آبيدال در زمان قهرماني بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا در ومبلي.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 82
بازدید هفته : 362
بازدید ماه : 1449
بازدید کل : 221567
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس